کد خبر: ۸۶۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 12 June 2020

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند و تلاش متولیان امر بر این باشد که با همدلی مجلس، دستگاه قضا و دولت، مردم را از این وضعیت بیرون آورند.

تابناک/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت که پس از ۱۶ هفته تعطیلی نمازهای جمعه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار شد اظهار کرد: می دانم که مردم دلتنگ اقامه نمازجمعه هستند و مصلاها فاقد حضور نمازگزاران بود.
وی به سالروز شهادت امام صادق(ع) در چهارشنبه هفته آینده اشاره کرد و افزود: ایجاد دانشگاه مکتب اسلام بزرگ ترین کار امام صادق(ع) بود و امروز وارث نورانی کلاس اهل بیت(ع) هستیم.
امام جمعه رشت با تاکید بر دعای پس از هر نماز، بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند که خدای متعال بندگانی که زیاد دعا می کنند، را دوست دارد.
آیت الله فلاحتی در ادامه به تاریخ حدود ۴۵۰ ساله آمریکا اشاره کرد و گفت: عده ای آدم های راهزن از اروپا به قاره آمریکا هجوم بردند و سرزمین سرخپوستان را اشغال کردند.
وی با اشاره به کشتار حدود ۱۰۰ میلیون نفر سرخپوست توسط اروپایی ها، تصریح کرد: آمریکا به ظاهر متمدن بیشترین بردگان سیاه و سرخپوست را در دنیا دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، تاریخ و چهره آمریکا را منفور دانست و خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند که رئیس جمهور آمریکا بداند منفورترین افراد نزد ملت خود و دیگر ملت هاست و این سخن شامل تمام روسای جمهور این کشور می شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سران کشورهای اروپایی و آمریکا منفور ملت خود و دیگر ملت ها هستند، یادآور شد: همانگونه رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دوران افول موریانه ای شیطان بزرگ در حال طی شدن است.
وی با هشدار به شیفتگان داخلی لیبرال دمکراسی آمریکا که اکنون شرمنده و سرافکنده هستند، اظهار کرد: به آنها که مفتون و مسحور حکومت لیبرال دمکراسی آمریکا هستند توصیه می کنم به آغوش ملت برگردید و از این بیشتر مفتضح نشوید.
امام جمعه رشت بر مقابله با گرانی ها در جامعه تاکید کرد و افزود: گرانی در تمام لایه های زندگی مردم بیداد می کند و تلاش متولیان امر بر این باشد که با همدلی مجلس، دستگاه قضا و دولت، مردم را از این وضعیت بیرون آورند.
آیت الله فلاحتی با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس دستان چپاولگران نسبت به بیت المال را قطع کنند.
وی ادامه داد: از طرف مردم گیلان به ویژه رشت از اقدام دستگاه قضا در برخورد با چپاولگران بیت المال قدردانی می کنم و انتظار داریم که دیگر فساد و دزدی در صحنه سیاست و اقتصاد کشور رشد نکند.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین پیرامون مباحث تربیتی نظام خانواده با موضوع زندگی در سایه اسلام، بیان کرد: بیش از ۴۰ سال است که ملت ایران صبر و مقاومت داشتند و اکنون ملت های اروپا و آمریکا در شعار و عمل از ملت ایران حمایت می کنند.
آیت الله فلاحتی اظهار کرد: خدای متعال، ملت ایران به را به دلیل مقاومت و پشتیبانی از رهبری به جایگاه والا رسانده و امروز مردم ایران به خود می بالند زیرا ملت های دنیا فریادی را سر می دهند که ملت ما بیش از ۴۰ سال سر دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار